Allgemeine Geschäftsbedingungen

Allgemein

Der Online-Shop LINCOS wird von der Firma Lincos d.o.o., Celovška cesta 492, 1210 Ljubljana – Šentvid, Registrierungsnummer 6263976000, Steuernummer 56623593 (im Folgenden auch Verkäufer genannt) betrieben. Das Unternehmen ist beim Bezirksgericht Ljubljana unter der Nummer Srg 2012/47487 registriert.

Der Online-Shop LINCOS umfasst die Online-Shops unter den folgenden Adressen: www.lincos.si, si.lincos.tools, www.lincos.it, www.lincos.at. Diese Bedingungen gelten für den Geschäftsbetrieb auf allen genannten Webseiten.

Für alle Fragen und weiteren Informationen können Sie uns über die unten angegebenen Daten (im Folgenden Kontaktdaten) kontaktieren:

Die Allgemeinen Geschäftsbedingungen regeln den Betrieb des Online-Shops LINCOS, die Rechte und Pflichten des Nutzers und des Shops sowie das Geschäftsverhältnis zwischen Verkäufer und Käufer. Die Allgemeinen Geschäftsbedingungen regeln auch teilweise die Kaufbedingungen in der Geschäftsstelle der Lincos d.o.o.

Durch die Nutzung des Online-Shops LINCOS und/oder das Aufgeben einer Bestellung erklären Sie sich mit den Nutzungsbedingungen einverstanden. Wir behalten uns das Recht vor, die Bedingungen ohne vorherige Ankündigung zu ändern. Für Ihre Einkäufe gelten die Nutzungsbedingungen, die zum Zeitpunkt des Kaufs (der Bestellung) gültig sind. Der Nutzer wird bei der Bestellung ausdrücklich auf die Allgemeinen Geschäftsbedingungen hingewiesen und bestätigt mit der Bestellung, dass er mit ihnen vertraut ist. Die Allgemeinen Geschäftsbedingungen können auch in der Geschäftsstelle der Lincos d.o.o. eingesehen werden. Sollten Sie weitere Fragen zu den Bedingungen haben, kontaktieren Sie uns bitte.

Die Allgemeinen Geschäftsbedingungen des Online-Shops LINCOS sind im Einklang mit dem Verbraucherschutzgesetz (ZVPot), dem Datenschutzgesetz (ZVOP-1) und dem Gesetz über elektronische Kommunikation (ZEKom-1) erstellt.

Benutzer

Die Nutzung des LINCOS Online-Shops ist ohne Anmeldung möglich. Dabei können Sie das Produktangebot, deren Beschreibungen, Preise, laufende Aktionen einsehen und weitere allgemeine Informationen erhalten. Für den Kauf über die LINCOS-Webseite ist eine Registrierung im Online-Shop erforderlich. Dabei erhalten Sie einen Benutzernamen und können sich ein Passwort auswählen. Mit diesen Daten können Sie nach dem Login auf der LINCOS-Webseite Einkäufe tätigen, Bestellungen einsehen und Ihre Daten verwalten. Alle Mitteilungen, die mit Ihrer Bestellung zusammenhängen, werden an die in Ihren Daten angegebene E-Mail-Adresse gesendet.

Lagerbestand

Die Produkte auf der LINCOS-Webseite werden laufend aktualisiert und geändert.

Der Hinweis „auf Lager“ neben einem Produkt bedeutet, dass das Produkt in unserem Lager verfügbar ist und zum Zeitpunkt des Kaufs lieferbar ist. Sie können es auf eine der verfügbaren Kaufmethoden erwerben.

Der Hinweis „derzeit nicht auf Lager“ bedeutet, dass dieses Produkt momentan nicht bei uns verfügbar ist. In diesem Fall können Sie den Kauf nicht abschließen. Wenn Sie ein Produkt bestellen, reservieren oder das ungefähre Datum der nächsten Lieferung erfahren möchten, kontaktieren Sie uns bitte.

Falls ein von Ihnen gekaufter Artikel aus außergewöhnlichen Gründen nicht auf Lager ist, werden wir Sie umgehend darüber informieren und im Falle Ihrer Zahlung das Geld sofort zurückerstatten.

Preise und Rabatte

Die Preise der Produkte sind ohne und mit Mehrwertsteuer angegeben, es sei denn, es ist ausdrücklich anders angegeben. Der Preis inklusive Mehrwertsteuer ist für jedes Produkt und jede Dienstleistung zu zahlen. Alle Preise sind in Euro (€) angegeben. Die Preise gelten zum Zeitpunkt der Bestellung und bis zum Ablauf des Angebots (5 Tage). Der endgültige Preis des Produkts und die Versandkosten werden beim Abschluss der Bestellung und in der Bestätigungs-E-Mail angegeben. Die Preise gelten bei Zahlung mit den unten aufgeführten Zahlungsmethoden und unter den unten aufgeführten Bedingungen.

Wenn Sie eine Rechnung ohne Mehrwertsteuer (Ausland) wünschen, kontaktieren Sie uns bitte. Wenn Sie die gesetzlichen Voraussetzungen erfüllen, stellen wir eine solche Rechnung aus.

Rabatte gelten innerhalb des Zeitrahmens der Aktion oder bis zum Ausverkauf.

Die Preise der Produkte im Internet und in der Filiale können variieren.

Die Bilder können symbolisch sein und nicht immer den tatsächlichen Zustand vollständig wiedergeben; für genaue und detaillierte Informationen kontaktieren Sie bitte unser Verkaufspersonal.

Bestellungen

Die Bestellung über das Internet erfolgt nach folgendem Verfahren.

Wählen Sie das gewünschte Produkt aus und klicken Sie auf die Schaltfläche "In den Warenkorb". Die voreingestellte Menge für den Transfer ist 1, wenn Sie mehr Stücke wünschen, ändern Sie diese bitte vor dem Klicken auf die Schaltfläche. Die Menge kann auch nachträglich im Warenkorb geändert werden. Nachdem Sie alle gewünschten Produkte hinzugefügt haben, klicken Sie auf den Warenkorb. Wenn Sie an den Versandkosten interessiert sind, können Sie an dieser Stelle auf "Versandkosten" klicken und alle Versandoptionen, die wir anbieten, werden Ihnen angezeigt.

Nach dem Klick auf den Warenkorb und "Warenkorb anzeigen" werden Sie dorthin weitergeleitet. Dort können Sie alle hinzugefügten Produkte, deren Menge, Preis und den Gesamtpreis der Bestellung einsehen. Wenn Sie ein Produkt löschen möchten, klicken Sie auf das Mülleimersymbol mit dem Kreuz (neben der Menge), und das Produkt wird aus dem Warenkorb entfernt. Wenn Sie die Menge nur ändern möchten, ändern Sie die Zahl im Feld für das jeweilige Produkt. Die Zahl kann eingegeben oder mit den Pfeilen nach oben und unten ausgewählt werden, um den richtigen Wert zu bestimmen. Nach Auswahl der neuen Menge klicken Sie auf die Schaltfläche "Aktualisieren" (zwei Pfeile im Kreis, direkt neben der Menge), und der Warenkorb wird neu berechnet. Nach dem Übergang zum nächsten Schritt können Sie den Warenkorb nicht mehr ändern, bzw. müssen, falls Sie dies wünschen, erneut von Anfang an beginnen.

Wenn sich noch Produkte im Warenkorb befinden und Sie den Kauf fortsetzen möchten, klicken Sie auf "Weiter". Wenn Sie bereits auf der Webseite angemeldet waren, bevor Sie Produkte in den Warenkorb gelegt haben, bleiben diese auch nach dem Abmelden gespeichert. So können Sie Produkte für einen späteren Kauf speichern, allerdings können wir die Verfügbarkeit nicht garantieren. Wenn Sie noch nicht auf der Webseite angemeldet waren, müssen Sie sich zum Fortfahren anmelden oder registrieren.

Nach erfolgreicher Anmeldung folgen noch vier Schritte bis zum Abschluss der Bestellung: Lieferung, Versandart, Zahlungsmethode und Abschluss:

Lieferung

Bei der Lieferung geben Sie die Daten des Zahlungspflichtigen und der Lieferung ein. Voreingestellt sind die Daten, die Sie bei der Registrierung eingegeben haben. Wenn Sie die Adresse ändern möchten, müssen Sie dies in diesem Schritt tun. Es ist auch voreingestellt, dass die Lieferdaten mit den Daten des Zahlungspflichtigen übereinstimmen. Wenn dies nicht der Fall ist, geben Sie bitte auch die gewünschten Lieferdaten ein. Nach Abschluss klicken Sie auf "Weiter". 
 

Versandart

Anschließend wählen Sie die Versandart. Es werden Ihnen alle verfügbaren Optionen für die jeweilige Bestellung angezeigt. Die Abholung vor Ort ist kostenlos und erfolgt an unserem Standort. Die anderen Optionen sind verschiedene Versandarten, die wir anbieten. Im Allgemeinen werden Ihnen Versandoptionen mit allen von uns angebotenen Kurieren angeboten, es sei denn, es handelt sich um ein Produkt, das die Bedingungen bestimmter Kuriere nicht erfüllt. Wählen Sie die für Sie am besten geeignete Option und klicken Sie auf "Weiter". 
 

Zahlungsmethode

Wählen Sie die bevorzugte Zahlungsmethode. Alle Produkte müssen vor der Abholung bzw. vor der Übergabe (des Kuriers) bezahlt werden. Klicken Sie auf "Weiter". 
 

Abschluss der Bestellung

Die gesamte Bestellung wird Ihnen mit den eingegebenen Daten angezeigt. Überprüfen Sie noch einmal, ob alles korrekt ist. Wenn Sie eine Bemerkung für uns haben, tragen Sie diese in das Bemerkungsfeld ein. Wenn Sie mit Ihrer Wahl zufrieden sind, klicken Sie auf "Bestellung bestätigen". Damit wird die Bestellung aufgegeben. Sie erhalten eine Bestätigungs-E-Mail an die angegebene E-Mail-Adresse. Um telefonisch zu bestellen, rufen Sie +386 599 70152, +386 313 90850 an. Zusammen mit unserem Verkäufer wählen Sie alle oben genannten Daten aus. Für schnellere Hilfe halten Sie bitte die Codes der gewünschten Produkte oder eine möglichst genaue Beschreibung bereit. Unsere Verkäufer senden Ihnen dann ein Angebot an die von Ihnen angegebene E-Mail-Adresse oder per Post. Das gleiche gilt für Bestellungen per E-Mail, die an shop@lincos.si gesendet werden. 
Es wird davon ausgegangen, dass der Vertrag mit der Bestätigung der Bestellung oder der Zahlung des Angebots abgeschlossen ist. Ab diesem Zeitpunkt können Sie die Bestellung nicht mehr stornieren oder ändern bzw. dies nur auf eine der unten beschriebenen Arten tun (Rücksendungen, Umtausch, Rücktritt vom Vertrag).

Zahlungsarten

Wir bieten Barzahlung, Kartenzahlung, Überweisung auf unser Bankkonto, PayPal oder Nachnahme (Nachnahmesendung) an.

  1. Barzahlung: Barzahlung ist an unseren Verkaufsstellen oder auf Messen, an denen wir teilnehmen, möglich. Barzahlungen können abgelehnt werden, wenn der Betrag die gesetzlich zulässige Grenze überschreitet.

2. Karte: Kartenzahlung ist an unseren Verkaufsstellen oder auf Messen, an denen wir teilnehmen, möglich. Wir akzeptieren Debit- oder Kreditkarten (Activa, MasterCard, Visa, Visa Electron, Maestro, American Express – auch Ratenzahlung möglich).

3. Überweisung auf Konto: Die Zahlung per Überweisung ist möglich, wenn die Bestellung online, telefonisch, per E-Mail oder persönlich in unserer Filiale aufgegeben wird. Nach der Bestellung senden wir Ihnen ein Angebot oder eine Proforma-Rechnung per E-Mail, die vor der Abholung der Artikel bezahlt werden muss.

4. Zahlung per PayPal: Die Zahlung per PayPal ist möglich, wenn die Bestellung online, telefonisch, per E-Mail oder persönlich in unserer Filiale aufgegeben wird. Die Zahlung erfolgt auf eine der unten genannten Arten, abhängig von der verwendeten Seite oder der gewählten Kaufmethode: Nach der Bestellung erhalten Sie eine PayPal-Zahlungsanforderung per E-Mail (ohne automatische Weiterleitung). Die Zahlungsanforderung muss vor der Abholung der Produkte bezahlt werden. Bei der Bestellung werden Sie automatisch auf die PayPal-Webseite weitergeleitet, wo Sie die Zahlung durch Eingabe und Bestätigung durchführen können.

5. Nachnahme: Die Zahlung per Nachnahme ist möglich, wenn die Bestellung online, telefonisch oder per E-Mail oder persönlich in unserer Filiale aufgegeben wird. Nach der Bestellung erhalten Sie eine Rechnung und eine Versandbestätigung per E-Mail. Die Zahlung per Nachnahme ist bei bestimmten Artikeln nicht möglich. Bitte bereiten Sie den genauen Betrag für die Nachnahme vor. Wenn Sie den gesamten Betrag nicht begleichen, kann der Kurier die Ware nicht ausliefern.

6. Finanzierungsmöglichkeiten: Wir bieten Unternehmen verschiedene Finanzierungsmöglichkeiten (Kredit, Leasing). Für weitere Informationen kontaktieren Sie uns bitte. 
 

Lieferung

Für die Lieferung nutzen wir verschiedene Kurierdienste. Für Lieferungen in Slowenien verwenden wir Gold Ekspres und Englmayer. Wir behalten uns das Recht vor, einen anderen Lieferdienst auszuwählen, wenn dies eine effizientere Abwicklung Ihrer Bestellung ermöglicht. Auf ausdrücklichen Wunsch können wir das Paket auch mit einem anderen Lieferdienst zustellen, in diesem Fall gilt jedoch nicht der beim Kauf im Online-Shop LINCOS berechnete Versandbetrag.

Wenn Ihre Bestellung an einem Werktag bis 11:00 Uhr aufgegeben wird, wird sie noch am selben Tag oder am nächsten Werktag bearbeitet. Ihre Bestellung wird nach Zahlungseingang versandt, es sei denn, es handelt sich um eine Nachnahmezahlung. Wenn die Zahlung bis 14:00 Uhr eines Werktages erfolgt, wird die Bestellung noch am selben Tag, andernfalls am nächsten Werktag versandt. Bei Nachnahmezahlung wird die Bestellung noch am selben Tag versandt. Alle Termine können sich aufgrund außergewöhnlicher Umstände oder unvorhersehbarer Ereignisse verzögern.

Für die Lieferung müssen Sie die Telefonnummer und die E-Mail-Adresse des Empfängers angeben, damit der Kurier Sie kontaktieren kann. Wenn die Zustellung nicht erfolgreich ist, erfolgt die Zustellung am nächsten Werktag (nach vorheriger Absprache mit dem Kurier). Wenn auch die zweite Zustellung nicht erfolgreich ist, wird die Ware an unser Zentrallager zurückgesendet. Sie haben dann noch 2 Werktage Zeit, um die Ware abzuholen, danach wird die Ware ausgepackt und wir können die Verfügbarkeit des Artikels nicht mehr garantieren. Weitere Zustellversuche können innerhalb dieser Frist organisiert werden, jedoch werden Ihnen die Kosten für jede weitere Zustellung gemäß unserer Preisliste berechnet, und die Zahlung muss im Voraus erfolgen.

Für eine genaue Berechnung kontaktieren Sie uns bitte.

Bitte überprüfen Sie das Paket bei der Lieferung zusammen mit dem Kurier. Wenn Sie sichtbare Schäden am Paket und am Produkt bemerken, unterschreiben Sie nicht. Wenn Sie jedoch Schäden am Produkt feststellen, die offensichtlich vor der Lieferung entstanden sind, nehmen Sie das Paket an, da wir es ersetzen werden. In beiden Fällen füllen Sie mit dem Kurier ein Reklamationsprotokoll aus. Kontaktieren Sie uns so schnell wie möglich, spätestens jedoch innerhalb von drei Tagen, damit wir das Problem lösen können.

Rechnungsstellung

Die Rechnung wird zum Zeitpunkt der Warenausgabe (persönlich oder an den Kurier) ausgestellt. Die Rechnung wird in Papierform ausgestellt. Bei Abholung im Geschäft erhalten Sie die Rechnung sofort, bei Lieferung durch einen Kurier wird die Rechnung dem Paket beigefügt.

Der abgeschlossene Vertrag befindet sich an unserem Hauptsitz. Um eine Kopie zu erhalten, senden Sie bitte eine schriftliche Anfrage an unsere E-Mail-Adresse racunovodstvo@lincos.si oder per Post an unseren Hauptsitz.

Wir akzeptieren Reklamationen der Rechnung innerhalb von 8 Tagen nach Erhalt der Rechnung schriftlich an unsere E-Mail-Adresse racunovodstvo@lincos.si oder per Post an unseren Hauptsitz. Nachträgliche Korrekturen sind nicht möglich.

Rückgabe und Umtausch von Produkten

Wenn Sie nach dem Kauf feststellen, dass das gekaufte Produkt nicht Ihren Erwartungen entspricht, bieten wir Ihnen die Möglichkeit der Rückgabe oder des Umtauschs des Produkts. Rückgabe oder Umtausch ist nur mit der Rechnung innerhalb von 14 Tagen nach Rechnungsstellung möglich. Alle Rücksendekosten tragen Sie. Wir tauschen auch keine Produkte um, die aus unserem Reklamationslager gekauft wurden (bewusst gekaufte defekte oder gebrauchte Produkte zu einem niedrigeren Preis).

Wir akzeptieren das Produkt nur zurück, wenn es vollständig unbenutzt ist und sich im gleichen Zustand befindet, in dem es Ihnen geliefert wurde. Es muss auch alles zurückgegeben werden, was zum Produkt gehört, einschließlich der Originalverpackung, der Garantiekarte und der Anleitungen. Wenn das Produkt aus mehreren Teilen besteht, müssen alle Teile zurückgegeben werden.

Wenn Sie Produkte zurückgeben oder umtauschen möchten, die Teil eines Aktionspakets sind, können Sie dies nur tun, wenn Sie alle Produkte aus dem jeweiligen Paket zurückgeben.

Wenn Sie uns ein Produkt übergeben, das die oben genannten Bedingungen nicht erfüllt, können wir es leider nicht akzeptieren. Sie können es persönlich in unserem Geschäft abholen, oder wir können es Ihnen auf Ihre Kosten zurücksenden.

Im Falle einer Rückgabe oder eines Umtauschs erfolgt keine Rückerstattung des Geldes. Wenn Sie das Produkt zurückgeben, wird Ihre Zahlung als Guthaben für den nächsten Einkauf verwendet. Im Falle eines Umtauschs müssen Sie bei einem teureren Produkt die Differenz bezahlen, bei einem günstigeren Produkt wird die Differenz ebenfalls als Guthaben für den nächsten Einkauf verwendet.

All das gilt nicht für Verbraucher, die die Bedingungen für den Rücktritt vom Vertrag erfüllen, wie im nächsten Abschnitt beschrieben.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošniki (izključno fizične osebe, ki pridobite izdelke za namene izven svoje pridobitne dejavnosti), ki opravite nakup na daljavo, imate pravico, da nas v roku 14 dni od prevzema blaga obvestite, da odstopate od pogodbe, pri čemer ni potrebno navajati razloga za vašo odločitev. Odstop mora biti pisen. Pošljete ga lahko na e-naslov shop@lincos.si ali po pošti na naš sedež.

V primeru odstopa od pogodbe nam morate že prejete izdelke vrniti najkasneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe na svoje stroške. Izdelke lahko vrnete osebno ali po pošti na naš sedež. Prevzem izdelkov lahko organiziramo tudi mi, vendar se vam strošek prevzema računa po ceniku dostave. Vrnjenim izdelkom obvezno priložite obrazec za odstop od pogodbe (Obrazec za odstop od pogodbe.pdf). Za pravočasno vrnjene se štejejo izdelki, ki so bili oddani na pošto pred potekom roka, tudi če jih mi še nismo prejeli. Ker pri pošiljanju z dostavnimi službami vedno obstaja možnost izgube paketa vas prosimo, da si priskrbite potrdilo o oddaji pošiljke. Če se bo vaš paket izgubil, vam bomo na podlagi tega potrdila sprovedli odstop do konca. Če potrdila ne boste imeli, se bo žal smatralo, kot da izdelki niso bili nikoli oddani.

Potrošniki morate izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to odgovorni vi. Izdelka ne smete neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Smete opraviti ogled in preizkus artiklov samo v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Odgovarjate za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Potrošniki nimate pravice do odstopa od pogodbe, kadar gre za izdelek, ki je bil izdelan po vaših natančnih navodilih oziroma je bil prilagojen vašim osebnim potrebam ali željam.

Potrošnika bremenijo samo stroški vračila izdelkov.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo prejetih plačil lahko zadržimo, dokler blago z naše strani ni prevzeto, vrnjeno s strani potrošnika, ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če ste blago vrnili preko našega organiziranega prevoza.

Plačilo se vam vrne na način, kot je bilo izvedeno. V primeru plačila s kartico denarja žal ne moremo vrniti na enak način, zato bo nakazan na vaš transakcijski račun. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in se vam vrne nazaj v obliki darilnega bona. Če izrecno zahtevate vračilo na drugačen način, kot je bilo dano, vam bomo ugodili, v kolikor to za vas ne bo predstavljalo nobenih dodatnih stroškov. Če boste želeli izbrati način, ki nam tega ne omogoča (recimo plačilo na PayPal, ki ni vračilo dejanskega plačila), vas bomo obvestili in izbrali si boste enega izmed za vas brezplačnih načinov.

Če se kot potrošnik odločite za odstop od pogodbe za izdelke, ki tvorijo akcijski komplet, lahko odstopite od pogodbe samo za cel komplet. Vrniti morate torej vse izdelke, ki so tvorili posamezen akcijski paket.

Vse navedeno velja zgolj za potrošnike, ki so opravili nakup na daljavo. Vsi ostali (podjetja, potrošniki pri nakupu v trgovini idr.) pravice do odstopa žal nimate. V primeru nezadovoljstva z izdelki imate možnost vračila in menjave po prejšnji točki.

Reklamacija in garancija

Če opazite, da vaše naročilo ni popolno, da ste prejeli napačne izdelke ali napačno količino, nas prosimo kontaktirajte v roku 8 dni od izdaje računa. Vašo reklamacijo bomo obravnavali in vam v primeru napake naročilo tudi ustrezno popravili.

Nudimo 1 – letno garancijo na vse izdelke. Uveljavlja se jo skupaj s predložitvijo (kopije) računa in izpolnjenim obrazcem (Obrazec za uveljavljanje garancije.pdf). Za kakovost izdelka in njegovo brezhibno delovanje jamčimo v času garancijskega roka, v kolikor bo uporabljan v skladu z namenom in priloženimi navodili. Rok začne teči z dnem izročitve blaga.

Nudimo možnost popravila, vzdrževanja in nadomestne dele za izdelke še vsaj 3 leta po preteku garancijskega roka.

Stvarna napaka

Za stvarno napako na izdelku gre, kadar:

  • Stvar nima lastnosti, potrebne za njeno normalno rabo;
  • Stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu morala biti znana;
  • Stvar nima lastnosti ali odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene ali predpisane;
  • Se stvar ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le simbolično.

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim modelom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami prodajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

O morebitni stvarni napaki nas morate obvestiti v zakonsko predvidenem roku z izpolnjenim obrazcem za prijavo stvarne napake (Obrazec za uveljavljanje stvarne napake.pdf) in natančnim opisom napake. Omogočiti nam morate pregled artikla. V primeru ugotovljene stvarne napake bo ravnano po vaših željah in navodilih v izpolnjenem obrazcu. Če pa se bo izkazalo, da stvarna napaka na izdelku ne obstaja, bo izdelek na voljo v naši poslovalnici za prevzem še 60 dni. Lahko vam ga tudi pošljemo, vendar je strošek pošiljanja vaš.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku je natančneje urejena z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in Obligacijskim zakonikom (OZ).

Darilni boni

Omogočamo možnost nakupa darilnega bona. Proti plačilu boste dobili list s podatki (=darilni bon), s katerim lahko nedoločena oseba vnovči kupljen znesek. Vsak darilni bon je označen s svojo številko.

Darilni bon je mogoče kupiti po telefonu, e-sporočilu ali osebno v poslovalnici. Veljavnost darilnega bona je 12 mesecev od nakupa.

Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Unovčiti ga je mogoče samo v celotnem znesku. Znesek nakupa mora dosegati vrednost darilnega bona. Če je vrednost darilnega bona manjša od končne vrednosti nakupa, je razliko potrebno doplačati.

Koriščenje darilnega bona je možna pri vseh načinih nakupa. V primeru nakupa na daljavo je treba sporočiti kodo darilnega bona, v trgovino pa ga je treba prinesti osebno.

Postopek obveščanja o nakupu

Trudimo se, da ste sproti obveščeni o vsakem koraku nakupa na naših straneh, zato vas o poteku vašega naročila redno obveščamo. Stanje vašega naročila lahko spremljate tudi z vpisom na spletni strani ali pa nas kontaktirate in dobite zadnjo informacijo o stanju.

Po oddaji naročila na spletu, boste na vpisan e-naslov prejeli obvestilo o prejemu naročila. Po pošiljanju tega sporočila, gre vaše naročilo v obdelavo. Pregledamo, če so izpolnjeni vsi potrebni podatki, če so vsi naročeni izdelki na zalogi in možnost dostave. V kolikor se ugotovi, da manjkajo podatki, da izdelka ni na zalogi ali da je nedostavljiv, vas bomo kontaktirali. Imeli boste možnost spremeniti naročilo ali ga preklicati, vsa dobljena plačila pa vam bomo takoj vrnili.

Ko bo vaše naročilo uspešno pripravljeno, boste dobili predračun na vaš e-naslov, če boste označili plačilo na transakcijski račun ali preko PayPala. Predračun mora biti plačan pred pošiljanjem ali prevzemom blaga.

Na e-naslov boste dobili še potrditveno sporočilo, da je vaše naročilo zapustilo naše skladišče (v primeru dostave) ali da je pripravljeno na prevzem (osebni prevzem oziroma dostava, kadar jo organizirate sami).

Nakup za podjetja

Pri nas lahko opravite nakup tudi z izdajo računa za podjetje (pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na svojo pravnoorganizacijsko obliko). Nakup poteka po enakem sistemu, s tem da pri registraciji (ali naknadno) dopišete tudi ime podjetja in davčno številko. Če na ta korak pozabite, imate do izdaje računa še čas, da nas kontaktirate in sporočite želene podatke. Po izdaji računa popravki žal ne bodo več mogoči.

Prav tako podjetja nimajo možnosti odstopa od pogodbe v roku 14 dni. V primeru nezadovoljstva lahko izdelek vrnete ali zamenjate, vendar denarja ne vračamo.

Za podjetja dodatno nudimo tudi možnost financiranja. Za več informacij nas kontaktirajte.

Varnost

Spletna trgovina LINCOS uporablja 128-bitni kodirni ključ in SSL certifikat, izdan s strani za to pooblaščene organizacije.

Varovanje osebnih podatkov

Pri registraciji v spletno trgovino LINCOS boste za uspešno registracijo morali podati nekaj svojih osebnih podatkov, nujnih za sprejem naročila, izvedbo nakupa, izdajo računa in dostavo. Potrebni podatki so: ime, priimek, naslov (ulica, kraj in država), e-naslov in kontaktni telefon. V primeru, da kupujete kot podjetje, bomo potrebovali še ime vašega podjetja in davčno številko. Te podatke bomo hranili v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVOP-1) nedoločen čas.

Vsi navedeni podatki bodo uporabljeni izključno za zgoraj navedene namene in potrebno komunikacijo z vami. V nobenem primeru vaši podatki ne bodo predani naprej nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno originalno programsko opremo (posodobljeno protivirusno zaščito) svojega računalnika.

Omejitev odgovornost

Podjetje Lincos d.o.o. ne odgovarja za morebitno škodo, nastalo zaradi kateregakoli zunanjega vdora v našo spletno trgovino ali za kakršnekoli izgube, ki je nastala zaradi zamude dobavitelja pri posredovanju informacij, okvare na liniji ali sistemu.

Na spletni trgovini LINCOS se trudimo za ažurnost in pravilnost objavljenih podatkov. Kljub temu se določeni podatki spreminjajo tako hitro in v neodvisnosti od naše moči in volje (zaloga, dobavni roki, cene), da jih ne uspemo popraviti takoj. Dopuščamo možnost za nepravilnost podatkov, slikovnega, tekstovnega, zvočnega in video materiala. V primeru takih napak in nepravilnosti vam omogočamo vračilo ali zamenjavo izdelka na naše stroške.

Lincos d.o.o. sme odstopiti od pogodbe, v kolikor se ugotovi bistvena napaka (46. člen OZ). Napaka je bistvena, če se nanaša na bistvene lastnosti predmeta, na osebo, s katero se sklepa pogodba, kadar se sklepa glede na to osebo, ali na okoliščine, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne, ker sicer stranka, ki je v zmoti, pogodbe s tako vsebino ne bi sklenila. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Pritožbe, spori in uporaba prava

Podjetje Lincos d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavlja čim bolj učinkovito obravnavo pritožb. V primeru težav nas kontaktirajte na telefonsko številko 01/292-7781, na e-naslov racunovodstvo@lincos.si ali po pošti na sedež podjetja. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prizadevamo si, da so vsi morebitni spori rešeni sporazumno in hitro.

Podjetje Lincos d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Z Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje. Do omenjene platforme lahko dostopate s klikom na spodnjo povezavo.   
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Za sodno reševanje sporov je pristojno sodišče v Ljubljani. Izjema so potrošniški spori. Potrošniki lahko sprožite spor pri sodišču, kjer imate stalno prebivališče ali pri sodišču, pristojno glede na naš sedež. Za spore, sprožene proti potrošnikom, pa je pristojno sodišče po vašem stalnem prebivališču.

Spremembe splošnih pogojev poslovanja

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine Trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.lincos.si. Vsakokratne spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja začnejo veljati in se uporabljati z iztekom osemdnevnega roka od objave sprememb in/ali dopolnitev. Če je sprememba in/ali dopolnitev Splošnih pogojev poslovanja nujna zaradi uskladitve s predpisi, lahko izjemoma te spremembe in/ali dopolnitve stopijo v veljavo in uporabo v krajšem času.Uporabnik, ki se s spremembami in/ali dopolnitvami teh Splošnih pogojev poslovanja ne strinja, mora v roku osmih dni od objave obvestila o spremembi in/ali dopolnitvi Splošnih pogojev poslovanja preklicati svojo registracijo, sicer se po izteku tega roka šteje in nasproten dokaz ni dopusten, da uporabnik spremembe in/ali dopolnitve Splošnih pogojev poslovanja sprejema. Preklic registracije se naredi tako, da uporabnik s pisno izjavo Trgovcu sporoči preklic. Splošne pogoje poslovanja je sprejel direktor Trgovca, v Ljubljani, marec 2018.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov v naši spletni trgovini!